کره ای ها مخصوصا سوجویی ها

10 زن و مرد جذاب در KPOP به انتخاب LAWeekly
من که بالاخره نفهمیدم اینا معیارهاشون برای انتخاب چیه؟:-??
 
خب حالا ladies first!



10. BoA ( ملکه KPOP به حساب میاد)




9. (Yoobin (Wonder Girls ( رپریش خوبه،فک کنم جاش درسته)



8. Hyuna ( ازنظــــر من جذاب نیست بیشتر به نظــــر شبیه دخترای خاص میمونه )




7. ((Amber Liu (f(x ( استایل خودشو داره یه خورده خوشم میاد )




6. (Gain (Brown Eyed Girls ( خب اسمش تو این موضوع ها همیشه هست )



5. Girls Generation ( کل گــروه رو گذاشته اینجا ، واقعا گروه بی نظیر و با استعدادی هست ولی بیشتر چهره ی معصومه البته جذاب هم هستن)



4.( CL (2NE1 ( اون اعتماد به نفس خوبی داره ، رپر خوبی هم هست ،نمی دونم مناسبه ؟؟؟؟؟؟)




3. (Park Gyuri (Kara ( این انتخاب دیگه صد در صد کاملا اشتباهه .من نمی دونم این نویسنده لیست چی رو نوشته؟؟؟)




2. 2NE1 ( الان توی این فکرم که نویسنده می دونسته CL هم عضو 2NE1 هست یا نه )



1. Lee Hyori ( با این انتخاب خب  100% موافقم . )





و حالا 10 مرد جذاب KPOP

10. Se7en ( آشنا نیستم ولی شنیدم باحاله ، جذابه ، خوشتیپه )



9. (Minho (Shinee ( فکر کنم کاملا مناسبه این لیسته )



8. (Taeyang (Big Bang (نمیشناسم ولی بازم شنیدم کارش درسته )



7. (Jaejoong (JYJ ( میگن باید رتبه اش بالاتر بود)




6. (Tablo (Epik High ( الان فک کنم نویسنده این مقاله واقعا مشکل چشمی داشته . اون همه آدم بهتر از اینا)




5. Rain ( کاملا معلوم بود دیگه ..... اینو کاملا درست اومده)



4. (Jay Park (2PM ( من می دونم Jay Park دیگه عضو 2PM نیست فقطــ گذاشتم بفهمید که از کسی که هنوز نمی دونه Jay Park از 2PM امید انتخاب درست نمیره ؟؟؟)




3.( Siwon (Super Junior ( همیشه یه عضو سوجو باید توی لیست باشه وگرنه اون لیست اصلا لیست نیست .حالا باز اینم درست)




2. (T.O.P. (Big Bang ( نمیشناسم ولی معلومه بد جور طرفدار داره )



1. Psy ( جدی :-??:-??این چرا توی لیسته ؟؟؟؟؟ این لیست جذاب ترین هاست نه پر بیننده ترین ها یا یه چیز دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟:)) )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: choi siwon ، ،


برچسبها:
نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:,ساعت 11:30 توسط کاترینا|



      قالب ساز آنلاین