کره ای ها مخصوصا سوجویی ها

شایعه ی ازدواج sooyoungاز گروهsnsd با eunhyukاز گروه super junior
                                        

خبرو که دیدم دهنم وا موند!!!!  گفتم امکان ندارم...                                
دنبالش گشتم آخرش قضیه رو فهمیدم:D آخیش!با اینکه از زمان انتشار این خبر و کلی شایعه ای که داشت میگذره اما چون خیلی از سویونگ خوشم میاد،تصمیم گرفتم بازم اینو بنویسمکل چیزی که بینمون وجود داره همینیه که من میگم :Dاگه بیشتر از این جای دیگه خوندین بدونین شایعه است .تو یکی از برنامه های KBS به نام ( Nocturnal Habits) یعنی عادت های شبونه که ستاره های کره رو میارنو باشون مصاحبه میکنن،سویونگ و ایون هیوک هر دو دعوت شده بودن. خیلی با هم صمیمی رفتار میکردن وقتی مجری ازشون پرسید جریان چیه؟

 ایون هیوک گفت:قبل از اینکه هردوشون خواننده بشن با هم دوست بودن خیلیم با هم خوش میگذروندن بعدشم اعتراف کرد که دوستیشون تا دوره ی کارآموزی هم ادامه داشته تا جایی تو مدت کارآموزی تو اتاق هیئت مدیره با هم شوخیو بازی میکردن... بعد ایون به شوخی گفت که اون موقع سایونگ منو خیلی دوست نداشت سایونگم فوری جواب داد که آره من خوشگذرونیمونو بیشتر از خودش دوست داشتم! آخرشم که ایون گفت:اولین باری ک سویونگو دیدم عاشقش شدم ،موهای بلندی داشت و به نظر من خوشگلترین دختر عضو گروهه و عین باربی میمونه...!!!!    (اختیار دارین:D:)این همه ی چیزی بود که وجود داشت و خبر های ازدواج ،بچه،زندگی،ترک گروهیم در کار نیست یه دوستیه ساده و بس....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: super junior ، ،


برچسبها:
نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:,ساعت 11:29 توسط کاترینا|



      قالب ساز آنلاین